دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن
دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن

تغییر آدرس

آدرس وبلاگی که دهه هشتاد برای مخاطب خاص اون روزها ساختم همون آدرس وبلاگ قبلی بود فقط اون تو پرشین بلاگ بود و این تو بلاگ اسکای. چون فاصله زیادی بینشون بود اصلا فکر نمیکردم پیداش کنه.
مدتی  که از نوشتن تو بلاگ اسکای گذشت دیدم یک خواننده ثابت و به شدت پیگیر دارم. هر دفعه هم حتما کامنت میذاشت ولی با اسامی متفاوت. خب اون موقع آمارگیر هم فعال بود و از روی آی پی میشد فهمید بازدید کننده موقعیتش چیه. مدت زیادی گول خوردم البته اون وسطا یکی دوتا فضول آشنا هم بودن که زودتر کشف شدن اما مخاطب خاص رو دیرتر شناختم.
یه روز تو کامنتش واژه‌ای به کار برد که مخصوص خودش بود. همیشه وقتی متن‌هاشو ویرایش میکردم بهش تذکر میدادم که این واژه اشتباهه و کاربرد دیگه‌ای داره‌. خلاصه همون یک کلمه شد سرنخ و در نهایت هم تو چت‌هامون اعتراف کرد. خوبی بزرگش، صداقت همیشگیش بود.
حالا من این وبلاگ رو هم با همون آدرس و فقط اضافه کردن یک عدد ساختم. بنابراین خیلی طبیعی بود که دوباره سر و کله بعضیا پیدا بشه. درسته که خصوصیا رو تو همون رمزداره مینویسم ولی به قول رفیق جان بهتره حتی تو فضای مجازی هم حریم خصوصی حفظ بشه و اینگونه بود که آدرس رو عوض کردم.
از دیروز اومدم صدرا که هم گلدونارو آب بدم و هم سلام همسایه رو جواب بدم و هم چندتا چیز با خودم ببرم چون تو تعطیلات کمتر میایم.
همیشه انقدر بدم میومد ملت عکس میزدن رو یخچال اما حالا خودمم زدم آخه عکسای اخیرم خیلیییی خوب شدن و رفیق جان هم جوری چیدمانش رو تنظیم کرده که دلم نمیاد دستشون بزنم.
و اینکه اگه خدا بخواد از سریال مورد نظر ۵ قسمت دیگه بیشتر نمونده و راحت میشم بالاخره از این خودآزاری!!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.