دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن
دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن

خسته نباشم

از دیروز مقدمات تمیزکاری رو شروع کردم ولی چون باید ناهار هم درست می‌کردم زیاد پیشرفتی نبود. امروز اما بعد از صبحانه یعنی حدودای ۹ شروع کردم و به لطف کلایدرمن و کنی جی، با قدرت و باروحیه کار کردم. خونه برق افتاد فقط لباسشویی موند برای فردا یا روز بعدش. البته بالکن هم هست ولی تا بارون باشه فایده نداره چون زحمتام هدر میره. حالا خوبه کوچیکه ولی بهرحال نمیتونم هر روز براش وقت بذارم.
خونه که تمیز میشه فوری دلم میخواد مهمون دعوت کنم و امروز هم اینکارو کردم.
هوا فوق‌العاده عالی و خوشرنگه درست همون که دوست دارم فقط حیف اون روز که از اسنپ مارکت سفارش دادم بانک رو فراموش کردم و فعلا هم چیزی نیاز ندارم حیف شد وگرنه هوا خیلی بانک می‌طلبه.
خدا کنه اعتیاد به این سریال از سرم بپره مغزمو میخوره. تازه قسمت آخرشم چک کردم که خیالم راحت باشه ولی تا دراز میکشم با گوشی نگاه میکنم. وقتی هم نشستم که تو تی‌‌وی داره پخش میشه اونم هر چهار ساعت یک بار! تا دو سال پیش حداقل تو این خونه فقط اخبار استان نگاه میکردم...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.