دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن
دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن

من و دندونم

سال ۹۹، خرداد ماه رفتم برای عصب‌کشی دندونم‌. بر خلاف همیشه دردش تا سه هفته طول کشید. تو اون سه هفته کلی آنتی‌بیوتیک و مسکن خوردم که هییییچ تاثیری نداشت. در نهایت ارجاع دادن به جراح ریشه. جراحی اون‌قدری که فکر می‌کردم ترسناک و دردناک نبود ولی من که نمیدونستم از شدت اضطراب بعد از عمل سرم گیج رفت و به دکتر آویزون شدم:)) جالبه بخاطر کرونا اجازه ندادم کسی باهام بیاد و با ماشین خودم رفتم و برگشتم. 

خدا رو شکر به خیر گذشت ولی چند وقت بعد که برای تحویل روکش رفتم دکتر گفت دندونت ترک داره ولی بهرحال روکش کرد و رفتم سر زندگیم.

حالا از یک ماه پیش توی لثه تورم ایجاد شده و گاهی درد میگیره. OPG گرفتم و به دکترم نشون دادم گفت چیزی نیست. امروز صبح رفتم کلینیک که متخصص ریشه هم ببینه. باز گفت چیزی نیست ولی پیشنهادش این بود برم پیش همون کسی که جراحی کرده. این وسط من به دکترها نگفتم که جراح، ترک دندون رو تشخیص داده و همون موقع هم گفت که وقتی اذیت کرد باید بکشیش.

یه جور احمقانه‌ای دارم مقاومت می‌کنم که دندونم رو نکشم ولی به احتمال زیاد گریزی ازش نیست. اعصابم بهم ریخته چون بعد از کشیدن باید برم سراغ ایمپلنت با تمام سختی‌ها و معطلی‌هاش.

نظرات 4 + ارسال نظر
Lily یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 22:58 http://lostinwonderland.blogsky.com

بلا ازتون دور باشه. من هم مدتیه دنبال دندانپزشک خوب می‌گردم.

خیلی ممنون

لیمو یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 14:27 https://lemonn.blogsky.com

آخ پریسا جان خیلی زیاد درکت میکنم. امیدوارم کار به ایمپلنت نکشه، با اینکه تجربه ش رو نداشتم اما دردش برام قابل تصوره.
منم یکی از دندونهام به همون حد اعلای عصب کشی رسیده بود (فکر کنید مراجعه کرده بودم براش و دکتر به جای اون سه تا دندون دیگه رو درست کرد.) حتی تا بعد درست کردنش درد داشت اما خداروشکر الان بهتره.
امیدوارم سلامت باشی ❤️

وااای چه تجربه سختی داشتی عزیزم حالا من ایمپلنت داشتم یک‌بار و انصافا دکترم عالی کار کرد فقط فرایندش خیلی طولانیه و این اذیتم می‌کنه.
فدای محبتت لیمو جونم. منم برات کلی آرزوهای خوب دارم

سارا یکشنبه 10 دی 1402 ساعت 11:12 http://15azar59.blogsky.com

سلام دختر شیرازی
ببین اشتباه منو نکن پیگیرش باش ببین حتما اگر لازمه اون دندون را خارج کن چون میزنه بقیه رو هم خراب میکنه ولی با چندتا پزشک دیگه هم حتما مشورت کن

سلام
خدا رو شکر دکترم خیلی خوبه و خودش به چندتا متخصص معرفیم کرده که با اطمینان هرکاری لازمه انجام بده

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 7 دی 1402 ساعت 22:17

سلام دوست نازنینم. خوبی؟
باز هم از دکترهای دیگه پیگیر باش عزیزم.
آخه اگه ترک داشته، نمیشد ترکش رو پر کنه؟!

سلام جانم... ببینم چی میشه دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.