دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن
دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن

تولد دریایی

مدت‌ها بود پرواز به کیش پیدا نمیشد برعکس سال‌های گذشته که هر موقع می‌خواستی بلیط بود و فقط منتظر بودیم آفی چیزی بخوره و بلیط ارزون بگیریم.
اون هفته همین‌جوری داشتم سایت‌ها رو چک می‌کردم دیدم یک روز قبل از تولدم پرواز هست. دیگه سریع با خواهرها هماهنگ شدیم و بلیط گرفتیم. حدودای 3 بعد از ظهر رسیدیم ولی چون بیشتر از هفت ماه کسی به خونه سرکشی نکرده بود پمپ آب کار نکرد و خلاصه تا غروب روز اول درگیر تعمیرکار و تعویض پمپ آب بودیم. خدا رو شکر دیگه مشکلی نبود و از شب تونستیم بریم بیرون. کیک تولد رو هم با یک شمع خوشکل همون شب اول خریدم.
فرداش اف1 چندبار زنگ زد و صحبت کردیم بعد از ظهر گفت تماس تصویری بگیریم نفس رو ببینم بعد که تماس برقرار شد دیدیم اونم اومده و برای اینکه کاملا غافلگیرمون کنه رفته بود هتل. عصر کنار دریا تو پارک ساحلی سیمرغ به ما ملحق شد و همون‌جا تولد بازی کردیم. خیلی خوب و متفاوت بود و حسابی خوش گذشت. روز سوم دیگه اف1 هم اومد خونه. برای من که عاشق اون آبی آرام بلند هستم فقط کافی بود بشینم و به دریا خیره بشم تا بتونم بگم سفر خوبی بود.
 موردی که ناراحتم کرد این بود؛ تو تاکسی به سمت خونه می‌رفتیم و دستمون هم با خریدها بند بود. تو همون وضعیت شال من افتاد دور گردنم و طبیعی بود که درستش نکنم چون اون‌جا خیلی‌ها اصلا شال و روسری نداشتن و مشکلی هم نبود چه توی بازارها یا کنار دریا. اما کمی که گذشت همسر راننده که گویا ماشین به نامش بود زنگ زد و گفت براش پیام تذکر حجاب اومده و باید ماشین دو هفته بره پارکینگ. انقدر دلم برای راننده سوخت که حد نداره از طرفی هم عذاب وجدان گرفته بودم که به خاطر من این اتفاق افتاده.
دیروز هم که پرواز برگشتمون بود تمام پروازها به ترمینال جدید منتقل شدن. در موردش زیاد شنیده بودیم و دیروز دیدیمش. ظاهرا خیلی بزرگ و مدرن بود ولی خب به‌هر روی اون‌جا هم قسمتی از همین کشوره و بی‌نظمی و سردرگمی جزء جدا نشدنیش. خلاصه برگشتیم و طبق عادت مألوف گفتیم که "هیچ‌جا خونه آدم نمیشه" :))
تولد کنار دریا یکی از فانتزی‌هام بود که عملی شد و دوستش داشتم.
نظرات 4 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 3 دی 1402 ساعت 22:44

سلام عزیزم. خوبی؟

فدات عزیزم خوبم. تو هم خوب باشی

لیمو شنبه 25 آذر 1402 ساعت 13:19 https://lemonn.blogsky.com/

تولدتون مباااااررررک
دلم واقعا برای راننده، خودمون و خودمون سوخت :(

ممنون عزیزم
باور کن تا چند ساعت تحلیل کردیم و غصه خوردیم

لیلی پنج‌شنبه 23 آذر 1402 ساعت 22:40

تولدت مبارک دوست من ! چه قدر خلیج فارس زیبا و آبیه و چه قدر زندگی زیر دوربینها سخت. امیدوارم هزار سال شاد و خوشبخت و آزاد باشی

ممنونم
آره واقعا عظمت و آرامش اون دریا خیلی دلنشینه.
باز هم ممنون و همچنین

گیل‌پیشی یکشنبه 19 آذر 1402 ساعت 19:30 https://temmuz.blogsky.com/

سلام بر پری دریایی. خوبی؟
جشن تولدت در کنار دریا، مبارک باشه عزیزم
سال‌ها با سلامتی و دل‌ خوش، این روز رو جشن بگیری در کنار عزیزانت

سلام جانم. ممنون عزیزم تو خوبی؟
فدای لطفت خواهر جونم. منم برات آرزوی سلامتی و آرامش دارم مهربون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.