دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن
دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن

حالم عوض میشه

صبح رفته بودم برای ترمیم ناخن. مشتری میز بغلی که یک‌بار دیگه هم ترمیم‌هامون همزمان شده بود دوباره بساط غیبت‌پارتی راه انداخته بود. مثل این‌که با ناخن‌کارش نسبت داره. خلاصه داشت راجع به دختری می‌گفت که با پسری دوسته و پسره اذیتش می‌کنه و بعد از شش سال حتی خواستگاری هم نکرده اما این میگه خیلی دوستش دارم و از این حرف‌ها.

کارم که تموم شد رفتم اون خونه چندتا وسیله بردارم. توی راه هم داشتم میکس شادمهر گوش می‌دادم و حالم عوض میشه و این‌ها بعد رفتم تو فکر که واقعا آدم‌ها وقتی کسی رو دوست دارن چه بلایی سرشون میاد که عیب‌هاشو نمی‌بینند یا به راحتی نادیده می‌گیرند؟ مثلا طرف مثل بنز دروغ میگه قشنگ هم معلومه دروغ میگه بعد آدم توجه نمی‌کنه... خودم هم خیلی این‌جوری بودم همیشه. به وضوح دغل بازی رو می‌دیدم، حرص می‌خوردم و حتی گاهی به زبون میاوردم ولی در نهایت برام مهم نبود. اون‌وقت حالا که مثلا منطقی شدم مدام خودم رو سرزنش می‌کنم که چرا اقدام درستی نکردم بعد تمام چیزهایی که یادم میاد می‌نویسم که حتما باید بهش بگم آخر سر هم طبق معمول می‌رسم به همون تکیه کلام همیشگیم که: !?So what

نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو چهارشنبه 15 آذر 1402 ساعت 11:20 https://lemonn.blogsky.com

جالبه که وقتی کسی هم بهشون گوشزد میکنه ازش ناراحت میشن :))

دقیقا... منم خیلی ناراحت میشدم

گیل‌پیشی دوشنبه 13 آذر 1402 ساعت 00:23

سلام پریسا جانم. خوبی عزیزم؟

لیلی یکشنبه 12 آذر 1402 ساعت 15:11

آخه اولش آدم اون شخص رو‌با کلیشه‌های ذهنی خودش تطبیق میده و‌میگه پس این آدم باید فلان جور باشه و وقتی نمیشه باز توجیه می‌کنه تا تصویر ذهنیش به هم نخوره. خیلی خوبه که آخرش متوجه میشیم چی به چیه.

راستش امروز مرور کردم دیدم تجربه خودم اینطوری بوده که طرف، کفه خوبی‌ها و مهربونی‌هاش از بدی‌ها سنگین‌تر بوده و حق داشتم چیزهایی رو نادیده بگیرم
ولی با این‌هم موافقم که توجیه‌کننده قهاری هستم

گیل‌پیشی شنبه 11 آذر 1402 ساعت 15:39

مبارکه
هرقدر هم بخوای بی‌نقص باشی، باز یه جاهایی کوتاهی کردی.
فقط حال دلت خوش باشه همیشه.

فدای لطفت عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.