دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن
دختر پاییز

دختر پاییز

هیچ‌حالی را بقایی نیست بی‌صبری مکن

تقویم تاریخ

واقعا نمی‌دونم این مرور تاریخ‌ها و وقایعشون چرا این‌همه برام جدیه؟! 

خودم که به صورت پیش‌فرض برای هر تاریخی یک خاطره‌ای تو آستینم دارم و از چند سال پیش هم اینستاگرام همکاری صمیمانه‌ای در این رابطه باهام به عمل میاره و با نشون دادن عکس، یادآوری میکنه.

البته صبح که داشتم وبلاگ خصوصیم رو به روزرسانی می‌کردم تو آرشیوش خاطره امروز هم بود که خب اون سال که نوشتم از یک چیزهایی عصبانی بودم و امسال اثری از اون عصبانیت نیست خدا رو شکر.

23 شهریور 96  پنجشنبه بود و با اکیپ شلوغمون قرار ناهار داشتیم. اون موقع هنوز شاغل بودم و قرار شد مرخصی ساعتی بگیرم و زودتر برم چون رییس تازه از سفر برگشته بود نمیشد درخواست مرخصی کامل بدم یعنی موافقت نمی‌کرد! 

با عجله رفتم خونه و تغییر قیافه دادم. دوتا از بچه‌ها اومدن دنبالم. رفتیم یکی از باغ‌رستوران‌های دوکوهک. خیلییی باحال بود.  الآن که فکر می‌کنم  چقدر هم هوا خنک‌تر بوده! آیفون 7 پلاس تازه اومده بود و مسافر از همون داشت بنابراین کچلش کردم با درخواست عکس. لعنتی عکساش آدم رو 180 درجه خوشکل‌تر نشون میداد.

شبش باز با دو نفر دیگه قرار شام داشتیم که اتفاقا اون رستوران هم توی باغ بود و چقدر باصفا. اون‌جا هم خیلی خوش گذشت. چیزی هم که عصبانیم کرد واقعا بی‌مورد و به خاطر حساسیت‌های بی‌جای خودم بود وگرنه تمام اون روز برام خوب و خوش بود و به یادموندنی.

استاد دوره اول دانشجوییم که حالا بعد از نزدیک به سی سال برام مثل دوست شده یک‌بار سر کلاس گفت "خاطره‌هاتون رو بنویسید بعد هر وقت با خوندنش خندتون گرفت بدونید که بزرگ شدید". فقط من نمی‌دونم چرا انقدر دیر خندم گرفت؟!

- بعد از 10 سال با دیجی‌کالا قهر کردم. اول هفته پیام گذاشتم که چون نظرم رو تایید نکردید دیگه ازتون خرید نمی‌کنم. برای خودم هم یک عهدنامه محکم مبنی بر تحریمش نوشتم و چندجا ثبت کردم بعد دیروز ازشون پیام اومد و مشخص شد عجله کردم ولی دیگه عهد بسته شده رو نمیشه شکست که.

نظرات 5 + ارسال نظر
گیل‌پیشی پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 17:54 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام خواهر گلم. خوبی؟
منتظر نوشته‌هات هستم

ماهش یکشنبه 2 مهر 1402 ساعت 09:23 http://badeyedel.blogsky.com

چرا دیگه نمی نویسی؟! کجایی!؟

راستش یادم رفته بود

گیل‌پیشی یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 23:01 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام خواهر گلم. خوبی؟
هرجا هستی، سلامت و شاداب باشی عزیزم

فدای تو نازنینم

Khatoon شنبه 25 شهریور 1402 ساعت 21:18 https://memories-engineer.blogsky.com/

جالبه من اصلا تاریخ رو یادم نمیمونه فقط بعضی وقتا سایه هایی از خاطرات رو یادم میمونه.
به نظرم باید ذهنت رو از گذشته خالی کنی خصوصا خاطرات بد رو اینجوری خودت راحت تری

راستش من از مرور خاطره‌هام لذت میبرم خدا رو شکر بدها زود کم‌رنگ میشن

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 23 شهریور 1402 ساعت 23:56 http://Www.temmuz.blogsky.com

ایشالا سرتاسر زندگی براتون پر از خاطرات خوش باشه که با یادآوریش لبخند بزنید.
واقعا گاهی که به گذشته نگاه می‌کنم بقول معروف می‌فهمم چه بی‌اندازه خوشبخت بودم و قدر ندونستم. هرسال دریغ از پارسال.

ممنون عزیزم امیدوارم تو هم همیشه خوشبخت و شاد باشی مهربون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.